miniktirtilinannesi04 December Dediğim şekilde yap canım yastığı bacağının altına koy biraz yüksek şekilde uzan 15-20 dkk
Sm135 Kelebekcim bende sertleşme oluyordu 20. Haftadan beri nerdeyse normal olduğunu düşünüp doktoruma sormamıştım. 30 da kanamam oldu doktor sertleşmeyi farketti nst ye falanda girdim nidicard diye bir ilaca başladım erken doğum belirtisi olabiliyormuş