MonicaGeller ben genetik test yaptırdım ikinciden sonra aslında eşler birlikte yaptırması gerekiyor ama eşim işten dolayi gidemedi bende hiç bir sorun çıkmadı dolayısıyla hiç birşey kullanmadım ilkten bir oğlum var 3,5 yaşında ama eşimin anne babası uzun yıllar çocukları olmamış bir düşük var ve sadece eşim olmuş genetik bir problem varsa da eşimden kaynaklidir diye düşünüyorum bazı insanlar da hiç bir sorun yokkende olabiliyormuş yani sperm kalitesizliği vs gibi etkenler varmış bunlarda hastalık sayılmıyormus yani siz de denemeyi bırakmayın duyduğuma göre sağlıksız bir gebeliğin hemen ardından sağlıklı bir gebelik olma ihtimali daha yüksekmiş