MonicaGeller bende bir ay önce düşük yaptım kürtaj oldum bu dünyadakı en büyük acıyı yaşadık kaderimiz aynı çok üzgünüm gerçkten hem yaşayan herkes adına hemde kendı adıma,11 haftalıkken kaybettim bayramım zehir oldu aglaya aglaya gittim nereye gittiysem,çocuk görünce birinde içim cız ediyo,ilk gebelıgimdi böyle bir anı bıraktı bana,çok dua edin nolur herkes bırbırıne dua etsin çok geçmiş olsun canım tez zamanda bir daha olur inşallah