Kivircik01 Nehirsude valla bilmiyorum bu saat olmuş hala uyumamışız gündüz zaten uyunmuyor bilmiyorum hep sıcak Adana ama bu yaz bi başka sanki ya
Nehirsude Kivircik01 hiç güzel bı yeri yok gezilecek gibi değil sadece deniz var işte yakinimizda onada Suriyeliler sağolsun işgal ediyo giremiyorum midem kaldirmiyo
Nehirsude Kivircik01 herşey pahalı oldu olmasa durmadan adanayi gezmeye gelirdim eskiden bende adanadaydim demett evlerde yaşadım 10 sene buraya taşındık sonra
Kivircik01 Nehirsude kesinlikle çok pahalı toplu taşıma 20 TL olmuş şaka gibi yani bu da 20 dk seyahat Ceyhan’dan daha bi masraf