Kivircik01 Nehirsude uzakmışız biraz 😂 ama olsun bi Adanalının halinden ancak bi Adanalı anlar geberdik yahu
Kivircik01 Nehirsude gerçekten Adana’da yaşamayan abartıyoruz sanıyor sevindim şimdi halimden anlayan çıktı 😂😂
Sadecemavii Nehirsude Samsun’da yaşıyorum burda randevu açılmıyor bile kaç gündür bakıyorum asla yakalayamadım ilçelerde var o da bana uzak teşekkür ederim yine de ☺️