Zlnn yapmayı düşünmüyorum çünkü evimi zaten düzenli olarak temizliyorum. Mutfak dolapları düzenli olarak silinir,perdelerim kirliyse yıkanır,buzdolabim da aynı şekilde temiz ve düzenlidir.Camlarimda en küçük bir leke olsa kalkar silerim hep böyleydim hamilelikle alakası yok bence temizliğin. Bayram temizliği de yapmam çok çok acil ihtiyaç olmadıkça. Sadece halıları yikatmaya vericem hepsi bu😂 daha doğumum Ekim’de zaten,o zamana kadar sadece bebeğimin gardrobu ve hastane çantam hazırlanacak. Başka bir isim yok çok şükür 😌