Serifeeenida bat 13 Ağustos yani bugün döngüm 29 günde bir mutlaka olurdum ta ki korunmayı bırakana kadar Haziran ayından beri gecikiyorum haziranda 6 gün temmuzda 9 gün geciktim ve çok fazla test yaptım bu ay için hiçbişey yapmadım zaten eşimin memleketine gitmiştik baya kafamı boşalttım takmadım sadece 2 ilişki oldu o da adetten hemen sonraki 2 gün bugün olmadım test de yapmadım eve bile almadım bekliyorum yarın da olmazsam test almayı düşünüyorum birkaç belirti var ama görmezden geliyorum hepimizin hakkında hayırlısı olsun en güzel zamanda sağlıklı evlatlar nasip olsun 💕