Gizmmis GlstnMrt benm bebeğim hep aşağıdaydı hala aşağıda bi problem olacağını sanmıyorum ama kontrolünde bi danış doktoruna. Bizim erkenci kuş durmak istemiyor 2 cm açılmam var hastane yatıyorum doğmasın diye
mommys1 Youngmotherr ayy maşallah inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız son 7 demeyi rabbim bizede nasip etsin bişey olacak diye her gün çok korkuyorum 🥺
ikiprensannesi__ Asena23 uygulamaya göre 33 gün kaldı ama sezeryanla olduğu için 20 günümüz kaldı Allah’ım nasip ederse