GlstnMrt Gizmmis yaaa benimde 82 gün kaldı alt karın bölgeme çok aşırı baskı yapmaya başladı erken doğum olmaz demi
Asena23 GlstnMrt benim ilk 4 5 aylarda bile doktor normalde 8. Ayda görülen sancıyı görüyorsun demişti hayırlısı ıle olmaz ınsallah saglıkla gelsin bebeğin❤️❤️❤️
Gizmmis GlstnMrt benm bebeğim hep aşağıdaydı hala aşağıda bi problem olacağını sanmıyorum ama kontrolünde bi danış doktoruna. Bizim erkenci kuş durmak istemiyor 2 cm açılmam var hastane yatıyorum doğmasın diye
GlstnMrt Asena23 amin amin inşallah ya hepimiz içinde aynı şekilde sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲
Papatya_kokuyo5 Busraa_44 benimde 75 daha bişey yok ortada ne koyafet ne başka bişey sıcaktam alışverişe bile cıkamadm 😂😂
Yenidenannee Uygulamaya göre son 14🤩 ama inşallah önümüzdeki pazartesi gelir çünkü doğum günümde en güzel hediyem olmuş olur küçük bey😍😊