2pembikeller1 Duygrn 38+3 haftalığım ben. Spor geçmişim var bayağı esnek vücuda sahibim belki de bu yüzden zorlayabildim. Hemen doğuraym artık. Hepimiz inşallah
1prensesannesi_ Balbebek012 ay evet öyle oluyor yukarda olduğunda aşağıda olduğunda kasiklarinda aşırı baskı oluyor sürekli idrarın varmış gibi oluyor daha az önce girdim lavobaya şuan yine var gibi ölcem tuvalete gitmekten 🥴🥴🙄
Gulbeyza Balbebek012 evet yaa gelen giden yok bir de son 2 gündür mide yanması başladı tam tersi olması gerekirken😅
Gulbeyza Gizemlibirisi Ben şimdi denedim çok rahat koyuyorum😅 o zaman bizim 42 ye kadar yolumuz var şuan 39🫢😂
Gizemlibirisi Gulbeyza benimkide çok rahat oluyo.merdiveni bile çok rahat cikiyorum.38 haftadayim.bakalim ne zaman gelecek
Nehirsude Gizemlibirisi bende koyamiyorum hatta karnnimdan dik bile zor duruyorum çok zotlrladim zorlayınca diz kapagimin altında elektiriklenme ve ağrı oldu
Gizemlibirisi Nehirsude kanala girmiş ozaman demekki.cunku ben çok rahat hareket ediyorum halen onca hareket egzersize rağmen.38 hfta olduk şimdi
Papatya_kokuyo5 Balbebek012 bazı insanların asagı doğru oluypr canım ama benim ilk gebeligmde doğuma kadar midemden asagısı toptu😂😂hiç asagı inmedi
Balbebek012 Papatya_kokuyo5 ya bildiğin midem yok orda top var 😵💫😵💫😵💫yaa bir de sen miniksin nasıl vuruyor nasıl acıtıyor valla doğursak da kurtulsak