1prensesannesi_ B5- bnde 36+4 haftalık hamileyim bnim karnimda aşağıya indi zaten indiği belli oluyor sanırım doğum yakın bana göre ☺️
1prensesannesi_ Balbebek012 midenizin oralar boşalıyor aynadan baktığınızda aşağıda görüyorsun ben baktığımda asagida karnım ☺️
Balbebek012 Gulbeyza ahahahahahaha😁😁bizimkiler çıkmayacak bacım benimki bildiğin göğüs kafesinin altında cirit atıyor kol veya bacakalrı hep kaburga altımda geziyor 😝
1prensesannesi_ Balbebek012 benim de ilk hamileliğim ve baya belli oldu düştüğü karnım sanki ağzıma girecekmis gibiydi şimdi aşağıda 😂
Gizemlibirisi Ayaklarınızı uzatıp üst üste rahat bir şekilde koyabiliyorsaniz doğum kanalına girmiş demektir.ben halen çok rahat oturuyorum 38 haftalık olduk🥲
Gulbeyza Gizemlibirisi Ben şimdi denedim çok rahat koyuyorum😅 o zaman bizim 42 ye kadar yolumuz var şuan 39🫢😂
Nehirsude Gizemlibirisi bende koyamiyorum hatta karnnimdan dik bile zor duruyorum çok zotlrladim zorlayınca diz kapagimin altında elektiriklenme ve ağrı oldu
Gulbeyza Balbebek012 evet yaa gelen giden yok bir de son 2 gündür mide yanması başladı tam tersi olması gerekirken😅
Balbebek012 1prensesannesi_ ayy inşallah benimki de düşer da azıcık rahat ederim kolu bacağı her an ağzımdan çıkacakmış gibi 😁
Balbebek012 Minnosmino23-23 ben de öyleyim canım ya oturma yatma haram oldu oğluş tostop duruyır orda. Bir de bir vuruyor nasıl acıtıyor😵💫
2pembikeller1 Duygrn ayy üst üste koyamadım çok çok zorladım olmuyordu en son bütün gücümü kullandım o şekil zorla oldu
Duygrn 2pembikeller1 kaç haftalıksın? Bebek kanala doğru ilerlemeye başladığında yapamıyorsun o hareketi. 38 hafta benim bir milim bile kalkmıyor bacağım 😄
B5- 3_fistikannesi Krem sürerken aynada yapıyorum o işlemi haliyle fark ediyorum yukarda duran karnım aşağı sarkmış korktum bende bilen varsa sırayım dedim
2pembikeller1 Duygrn 38+3 haftalığım ben. Spor geçmişim var bayağı esnek vücuda sahibim belki de bu yüzden zorlayabildim. Hemen doğuraym artık. Hepimiz inşallah
1prensesannesi_ Balbebek012 ay evet öyle oluyor yukarda olduğunda aşağıda olduğunda kasiklarinda aşırı baskı oluyor sürekli idrarın varmış gibi oluyor daha az önce girdim lavobaya şuan yine var gibi ölcem tuvalete gitmekten 🥴🥴🙄