Alparslanveannesi27 Bebeğin kilosu 3 hafta ilerde olup erken veya vaktinde doğum yapan var mı? Varsa normal doğum oldu mu kaç kilo doğdu ¿
Pinklove Alparslanveannesi27 Benim de bebeğim kilosuna göre haftası ileride ama doktorum kilosunun fazla olması o demek değil ki bebek gelişimini tamamlamış. bebek gelişimini tamamladıysa gelir kilosu ile bir alakası yok
nurcanyldrm34 Alparslanveannesi27 şeker yüklemesi yaptrdım şekerim yok . Ama bebeğim iri hep 2 hafta önden gidiyo . 39+1 deyim yarın kontrolüm var . Doktorumun söylediği iri olması erken doğuma sebebiyet vermez 36. Haftada da doğsa bu erken doğum sayılır 2 hafta önden gitmesini baz alamayız dedi . Neredeyse 40.haftam hala doğurmadım kısaca :) Tabi doğum zamanı kişiden kişiye ve bebeğe göre değişebilen bişey sevgiler
Alparslanveannesi27 Pinklove inşallah ya benim suyu da biraz fazla böyle giderse erken de gelebilir dedi 4 kilo ve üstü doğar dedi bende tam bilmiyorum
Tubacaa Alparslanveannesi27 merhaba aslında çok önden gitmiyor 32 haftalık hamileyim ama 33 hafta çıktı şeker yüklemesi yapmış mıydık diye sordu erken olabilir dedi
Rmysarft Alparslanveannesi27 benim bebeğim de 3 hafta önden gidiyor suyu sınırda kafasına büyük dediler bi de şekerim yok benimde çocuklarımızın genetiği iri boşversene bi de erkekse normal ultrason cihazlarında da yanılma payı var tabi doktorum 39 40 ı beklemez dedi bana ama hayırlısı ne zaman gelecek tosun paşalar 36 olduk 😂
nurcanyldrm34 Alparslanveannesi27 32.haftamda su fazlalılığımda vardı . Şekerli besinleri karbonhidratı kestim karpuz kavun benim suyumu fazlalaştırmıştı . 35.haftamda suyu normal seviyeye geldi . Şuan 3600 gram 51 cm bebişim . 32.haftada birden kilo almıştı 2300dü mesela
Alparslanveannesi27 Pinklove az kalmış desene sizin doğuma ya bana kilosu bu hızda devam ederse normal doğuramazsın sezeryan olur dediler o yüzden merak ettim benle aynı şeyleri yaşayanlar var mı diye
Ilknaz Benim 38+3de doğurdum ve bebeğim 4 kilo200 gram doğdu doktor normal doğum olmaz bebek iri dedi ama Bn sezeryan kabul etmeyip normal doğurdum herhangi bi sorun olmadı çok şükür
Alparslanveannesi27 Ilknaz yaaa zor oldu mu peki dikiş felan attılar mı kilosu ne kadar önden gidiyordu peki
karan_044 Ilknaz cınsıyet neydı sızın benımde kılodan korkuyorum ılk doğumum normal oldu inş bu da normal olur