Eylldrnn cinsiyetin hiç bir belirtisi olmadığını söylüyor doktorlar o yüzden kim ne derse desin belirtiler tutmuyor en iyisi sabredip görmek 16.haftada cinsiyet kesinleşiyor 4hafta daha sabredeceksin ben de çok merak ediyordum ama zaman çok çabuk geçiyor