Eylldrnn 12 haftalık hamileyim ve aşırı merak içerisindeyim cinsiyet konusunda 🤷🏻♀️tecrübeli ve cinsiyetini öğrenmiş anneler görelim yorum ve fikirlerinizi
Betulpehlivan Eylldrnn bende 11+4 oldum cinsiyeti cok merak ediyorum ilk cocugum oglan olmustu 12 de ögrenmistim bunuda ögrenebilecekmiyim acaba 😊
Tubagrnc Eylldrnn ben çin takvimi ve yüzük testine bakmıştım doğru çıktı hep tatlı şeyler canım istedi mide bulantısı baş dönmesi olmadı 17+4 de oğlum olacağını öğrendim ama hep erkek hissediyodum zaten
ebru23 Eylldrnn ben tatliya biraz dustum 10. haftaya kadsr bulantim oldu ama kusmadim 10. haftadan sonra kusmaya basladim tatli yedim hep eksi mideme cok vuruyodu 16. haftada ogrndim erkek
Eylldrnn Edebyahu kaç haftalık gibi mesela ben 6haftalıkkrn duydum zaten 6 haftalıkken öğrenmiştim hamile olduğumu 😊
Handeckm Edebyahu evet buna inanıyorum 5 haftalıkken kalp atışını duyduk. 12 haftalıkken erkek olduğunu öğrendik🙈
Berkaytuana Eylldrnn bende 6+4 de duymuştum kalp atışlarıni 12. Haftada kız dedi doktor tabi değişecek mi bilmiyorum 😊
Eylldrnn Melissssgrc bir şey daha soracağım kusura bakmayın en çok hangi tarafta uyku isteğiniz oldu em başından itibaren
Melissssgrc Eylldrnn bulantı değil de Miğdem çok yandı şükür geçti artık aşerme ilklerde hep turşu ve baharatlı şeylerdi
Eylldrnn Tubagrnc benimde bulantım Yok olmadı hiç ve tatlı istedim hep ilk isteğim tatlı olmuştu ilk erkek gibi düşündüm ama rüyamda hep kız gördüm ondan olda gerek ki kız hissetmeye başladım
Deletedmom58 Bulantısız ve aşermesiz olmamı erkek olacak şeklinde yorumladılar. 12+4de erkek olarak öğrendim. 16+0 ız cinsiyeti kesin erkek olarak bugün teyit aldık.
Kizil 12 haftalıkken kıza benziyo dedi bklm 15 haftaligim 2 haftta sonra gidecem netlesir tam olarak bu üçüncüm bu arada
Berkaytuana Eylldrnn ya ben hayatım boyunca tatlı sevmedim zaten o yüzden hep Ekşi yedim ama asermekten falan değil sevdigim için yedim.
Eylldrnn ebru23 bana da tuhaf gelmeye başlamıştı ben limonu çok severdim ama midemi ağrıtıyor canım istemiyor artık bu da hamilelikten anlaşılan
Havi 15+6 ben de daha cinsiyetini öğrenmedim.😂 İki hafta sonra İnşaÂllah. ♥️ Bende de hiiç bulantı olmadı. Tatlı sevmezdim zaten, çikolata, kek çok yerdim. Şimdi canım hiçbirini istemiyor en baştan beri. Ekşi canım istiyor. Erik yok ve kendimi kiviyi tuzlayıp yiyerek avutuyorum. 😂🤰🏻 Sizce bizim ne cinsiyetimiz.. Akşamları sadece hafif bi baş ağrım oluyor o kadar. 😊 Ve ilk muayenemi 7 . haftamda oldum. 6. haftamdan itibaren kasığımda hep sızı, seyirme oluyordu. Biliyordum orda. Doktora gidince de burda dedim ve oradaydı.😊 Sizce bizim cinsiyetimiz neee annişler 😘🌹🌹🌹😊♥️