Bende 36+3te gittim gelişim geriliği 2kilo bu perşembe 37+4 TE kontrolum var hazırlıklı ol dedi gelişimi ne göre sezeryana alabilirsin amacım 39u tamamlatmayi dedi benim ilki sezeryan ondan buda sezeryan Perşembe ye kdr muz kaşar cevız pekmez tahin tavuk et yoğurt süt bunları düzenli tüketiyorum elimden geleni yapiorum persembe sonucu yine yazarım burya 💖💖