elifsss33 Merhaba kızlar , 36 haftalık hamileyim bebeğim 2200 gramda kaldı doktor 38. Haftada alacağını söyledi sizce kilodan dolayı hastanede yatar mı çevrenizde var mı ?
Ayce09 elifsss33 2,590 ile 37+3 te doğum yaptım girmedi küvöze kilo tek başına sebep değil zaten 2 kiloyu geçmişsiniz emme refleksi solunumu iyi ise girmez
Mebus elifsss33 niye 38 de alacak ki normal olarak gelmezse bekle 39 40 a kadar son zamanlarda daha çok kilo alıyor diye duymuştum ben
1melekannesi3858 elifsss33 canim bugün bende gittim benim bebiste de gelisim geriligi var 2 kilo 200 gram çıktı arasi açılırsa bebekte hastalık anlamına geliyor dedi çok korktum acikxasi ve ayrıca geçen cuma 2 kilo 200 du bugün yine aynı
elifsss33 Ayce09 Sadece bel çevresi ince dedi doktor başka bir sorun görmedi çok şükür bakalm nasıl olacak
elifsss33 Fatma_clk54 Haftalık alımı devam ediyor 250 gram şeklinde ama gıdım gıdım dedi beslenmene dikkat et 2500 olsun dedi doğuma kada
elifsss33 Mebus riske atmayalım dedi bu hafta içi detaylı konuşalım dedi bakalm bende tam gününü doldurması taraftarıyım
1melekannesi3858 elifsss33 keşke benim doktorum.da öyle bisey dese 3 4 haftadadir aynı dahada bisey demiyo riske atmayalım.diye
elifsss33 1melekannesi3858 Eğer sezaryen şeklinde alırsak 1 serumla toparlarız dedi şuan beslenmene dikkat et çocuğa yoğunlaş ona kilo aldırmaya bak dedi yemekten hemen sonra sol tarafına uzan yarım saat dedi et yumurta ara öğünlere dikkat et dedi 2500 olsun yeter diyor
himne_ elifsss33 benim kuzenimi 37de sezaryene aldılar ama bebeğin gelişimi 32de kalmış ve anne karnında enfeksiyon kapmıştı bu yüzden 14 gün kadar küvezde kaldı. Her gün süt sağıp götürdü kuzenim çok şükür şuan gayet iyi meme reddi falan da olmadı kilosu da toparladı. Bazen şartlar planlarımız dışında şeyler gerektirir kendinizi üzmemeye çalışın bebeğinizin gayet sağlıklı bi şekilde o hastaneden çıkacağına inanın dua edin🥰
elifsss33 himne_ İnanın duayı hiç dilden düşürmüyorum elimden gelenin fazlasını yapıyorum inşallah hayırlısı ile gelir ❤️
1melekannesi3858 elifsss33 inan öğünlerimede dikkat ediyorum yediğime ictigims de dikkat ediyorum ama almiyo şaşırdım kaldım vallahi
1melekannesi3858 Fatma_clk54 valla ben devlete gidiyorum ah keşke para olsada hiç gitmesm valla hiç çekilecek gibi değil ne adam akıllı konuşuyorlar ne de bisey
elifsss33 Fatma_clk54 Hem özele hem devlete gidiyorum ama doğumu devlette yapacağım oradaki doktor daha samimi daha iyi geldi