Gunes17 tamamıyla katılıyorum. Bir de ilk bebek ise emzirmeyi bilmediğinden meme yarası ve sezaryen yarası aynı anda zonkluyor. O sebeple oluyorsa şayet, normal doğum denenmeli. Olmuyorsa da bu çocuklar bir şekilde çıkacak. Sezaryen de bir kurtarma operasyonudur. Mecbur katlanılır bebeğin için.