SKayaa her bebek kendi hikayesini yazarak doğar. Eğitim almadan önce bende çok tedirgindim nasıl olacak diye sürekli araştırıyordum video izliyordum. Daha sonra eğitim aldık eşimle, daha bilinçli düşünüyorum artık. Ama yine de insanız sonuçta, endişelerimiz var, ama en son doktora gittiğimizde doktoruma acaba yapabilecek miyim diye sordum, o kadar eğitim aldığım halde neden hala bu soruyu soruyorum dedim sonra. Sen eğitimi kendi yapacakların için aldın ama unutma bizde varız bu hikayede dedi, hem bu zamana kadar anneden çıkmayan bi bebek yok, bi şekilde o gün geldiğinde bebeğine kavuşacaksın hem baktık hiç olmuyor çok zorlanıyorsun sezeryan seçeneği hiç bi yere gitmiyor, öyle düşün dedi. Bu beni biraz olsun rahatlattı. O yüzden kimsenin söylediklerine kulak asmamak lazım. Benim adet sancılarım çok ağır olurdu, ben ona alışığımdır. Senin adet dönemin sancısız geçiyordur o sancıya çok dersin, böyle düşün.