Hlmylmz_69 kıyamam sana. Bende eşimden dolayı ikinciyi hemen istiyorum. Eşim 37 yaşında ben 30 birde kızımız olsun istiyoruz Allah kolaylık verir inşallah birde hemen ikiside aynı zamanlarda zorluk yaratacak sonra bitecek diye düşün inan tek çocukla bile zor ikimize de kolay gelsin inşallah 🙏