Balmommyy Merhaba kızlar ikinciye hamile kalıp bebeğinizin hareketlerini ne zaman hissettiniz kaçıncı ay kaçıncı haftada
ikiprensannesi__ Balmommyy kilolu olmama rağmen çok erken hissettim 15 haftalıkken ama hep düzensizdi 33 de bile hissetmedigim olmuştu yani
SeydaaYlmz Balmommyy 20.haftalarda hissetmiştim. Doğum yaptığım günün ertesi günü kızım 1 yaşına girdi
elifcicek_07 Hlmylmz_69 bende sizin gibi bebeğim 10 aylık falanken ikinciyi yapmayı düşünüyorum. Korkuyor musunuz zor olacak diye kaç ayınız kaldı takibe alayım size ihtiyacım olacak gibi 🍀
baharroguzzyigittbebek mimikralicesi ben 9 yaş fark yaşayan bi anne olarak ikinci bebegin tam zamani 2 yıl en fazla 3 diyebilirim. oğlum 9 yaşında kızım da suan hala karnımda 36 haftalık ❣️
ezgi-esk 14+5 te net hissettim şuan 16+3 hissediyorum gün içinde sürekli. İlk bebeğimide 17 haftalıkken hissetmiştim doktorum zayıf olduğun için karnında yağ tabakasıda yok erken hissetmen normal demişti. Hamile kaldığım kilo ilkinde 40 ikinci de 46.
ug_fa-3diplomalianne Balmommyy kızımda 16 gibi hissetmiştim bu minik 10+2 ve ben 2 günden beri sırt üstü yatınca hissediyorum sanki geçen gün bi arkadaş hissediyorum dediğinde yok kız daha erken demiştim bağırsaktır o demiştim ama hiç bağırsak hareketi gibi değil bilemedim 🥰