Asrn1 Rozii çok haklısınız hep banada aynı tavırlar özele bu devirde para yetmiyor malesef sanki zorla doktor olmuşlar gibi bi tavırlar iyi doktor da bulmak zor cımbızla alıyoz lafı insanı hayattan soğutuyorlar
Bahar03_ Ben devlete gidiyorum ama doktorum cok iyi diger ilçelerden de öneriliyor hep 10 dk ya yakin bakıyor anlatiyorda bana da cevirip gosteriyor bakalim sabah randevum var 11+5 olacaz cok heyecanliyim 4 haftadir görmüyorum
mucize_bebekk Hazniyee ne ara doğdu da büyüdü bile diyeceksin canım benim zaman öyle hızlı geçiyor ki ben doğuma yakın açılmam olsun diye yerleri silerken bulmuştum bi ara kendimi şimdi 7 aylık oldu bile 🥰
Buketrum Hazniyee 40+ 2 olduk biz de, bakalım yarın sabahtan randevumuz var, cimcimenin gelmeye niyeti var mı yok mu öğreneceğim 🥲 Henüz bir açıklık ya da sancı yok
Buketrum Elifaras_ hala yokmuş niyeti, kanala da girmemiş, açılmada yok… Doktor 2 haftayı bulur gelmesi dedi ya, bakalım pazartesi günü tekrar gideceğiz hala olmazsa sezaryen 🥲
NewMom___ @Hazniyee bizimde perşembe 16 haftalık oluyoruz 🤰🏻💕 her gitmemizde çok heyecanlı oluyorum ama en son iki kez üst üste hastalanınca iyi olduğunu duydum kalp atışını dinletti ama göremedim şimdi gorucem daha farklı tabi görmek böyle kopuyosun o anlık dünyadan bebeğine gidiyor aklın arada izleyip videosuna bakıyorum 🥺
Ayselina6 Bizimde yarın görüş günümüz🥹😇16+4 teyiz doktor bir önceki görüşmemizde cinsiyet için tahmin verdi ama bakalım bu hafta netleşir herhalde😁😇 inşallah herşey yolundadır. Ara açıldıkça insan evladını merak ediyor🥹
Halime4721 Hazniyee bizimde bugün detaylı ultrasonumuz var bende kızımi çok özlemiştim bakalım ne yapıyor 😂
meri21- Minikmucizemmm23 kaç haftalıksınız ? Ben 10+3 üm em son 10 haftalıkken gittim hala 2 haftada bir çağarıyor doktorum o sebeble merak ettim. Bana çok sık çağarıyor gibi geliyor çünkü
Minikmucizemmm23 meri21- özele mi gidiyosunuz ben devlet takipliyim 14+5 haftalığım şuan 4 haftada bir gidiyorum
Prens_prenses777 Hazniyee bende bugün tam 23+0 olduk kızımla yarından sonra görüş günüm var💞💝😘 şu 2 günü bile geciremiyorum zaman aksın bebisimi göreyim göremeyince çok tedirgin oluyorum🥴
Selinakbas Hazniyee Bizim de 10 gün sonraydı ama doktorumuz yıllık izine çıkacakmış bizde cuma günü gideceğiz 😍