Hazniyee 28 haftalığım arada bir kaydım olsun diye devlete gidiyorum. Bu gün de gittim aşırı kalabalıktı ve nerdeyse türk yoktu. Doktor iki dk ultrasonda baktı. Sekretere tıbbi bir dilde bir şeyler söyledi. Bende hiç bişey anlamadım. Nasıl hocam her şey yolunda mı dedim. ‘Her şeyi bilemeyiz’ dedi bana bende gördükleriniz normal mi dedim cevap yok. Boyu kilosu nasıl dedim iyi normal dedi geçti. Girip çıkmam toplam 5 dk sürdü. Sizde de öyle mi oluyor hanımlar?