Tugce-12 Cinarsaitinannesi çünkü 13 14.gün adet gününe denk geliyor çatlatmadan sonra ben 9. Gün negtaifi gördüm her gün takip ettim şimdi yeniden çizgi belirir gibi oldu
Cinarsaitinannesi Tugce-12 ilk denediklerinde negatif ciktiysa sonradan cizgi belirmeye başlamışsa vardir o zaman
Tugce-12 Cinarsaitinannesi ilk denediklerimde hep pozitifti sonra 9. Gün negatife döndü daha sonra yine bu şekilde olmaya başladı
Cinarsaitinannesi Tugce-12 bence var o zaman yarin tekrar test yap bu defa koyulaşmasi lazim hakkinda hayırlısı olsun inşallah vardır
Tugce-12 Cinarsaitinannesi İnşaAllah canım bazen testlerdede hata oluyor o yüzden çokta ümitlenmek istemiyorum canım çok teşekkür ediyorum
kivircik1anne Tugce-12 Allah esirgesin düşükler sağlıksız bebeklerdir bilirsin. Umarım çok yakından yeniden olur. Umarım şu an hanilesindir hatta. Dua edeceğim sana. Buraya yaz sonucunu 🥰