Tugce-12 canım ince çizgi var ama çatlatma iğnesinde beta hcg hormonu yükselir. Ben de gaziranda yaptım. 10. Günde kan verdim 09 çıktı heyecan yaptım ama 12. Gün yine kan verdiğimde 0 a düştü. 2 buçuk 3 yıldır olmuyordu çocuk. Dr rahim filmi istedi çatlatma olmyınca. Ben de dedim ki kendime kaç senedir her ay kafaya takıp duruyorum. Takmıyorum desemde ya bir adet günü ya ovülasyon takibim oluyor. Bu yaz temmuz ağustosta sürekli gezicem sarece gezmeye odaklanacağım. Öyle de yaptım ve temmuzda hamile kalmışım. Hep takma derler ya takma cidden unutunca oluyor onu anladım. Eğer bu ay negatif olursa boşver üzülme. Bebek beklemediğin anda sana sürpriz yapmayı çok seviyor 😂