zlemzcanzl hayir hayir hic oyle dusunme canim uzme kendini ben 38 haftligim carsamba sezeryan olucam hala eli yuzunde kaslari catik nerdeyse dogunca gergin sinirli huysuz bi bebek olcak gibi ama doktorum hic alakasi olmadigini soyledi bazi bebekler dogunca bile eli
Yuzunde olabiliyormus aliskanliktan :)))