Guler9 bu da doğumum yakın olduğunu gösterir zaten.bende 37+6 oldum.kizim bu zamanlar doğmuştu.erkek için geç doğar diyolar.yuruyusten geldim hurma yedim egzersiz yaptım yeni yattım valla.gunduzde çarşı gezdik ordan parka gittik hiç durmuyorum.bakalim ne zaman nasıl gelecek