Kızlar selam 37+3 deyim sabahtan beri belden kasıklara doğru gelen arada gecen ama tekrar gelen makata baskı yapan yürümemi engelleyen ağrım vardı duş aldım geçti bana kalsa doğum sancısı ama duştan çıkınca gecti sizce tekrar gelir mi doğum belirtisi mi ne düşünüyorsunuz?