2lokummannesiii benim şeker yüklemesinde yüksek çıktı, annem babamda vs şeker yok, kendimde yok, 6. Hamileliğim ve bu zamana kadar hiç olmamıştı nerden çıktı geldi bilmem 😂 ama şeker var mı yok mu doktor da kararsız kaldı bi gün açlık 85 çıkıyorsa ertesi gün 120 çıkıyor, tokluk bir gün 110 çıkıyorsa diğer gün 135 çıkıyor diyete mi uymuyorsun diyor ama uyuyorum da 🤷🤷 her gittiğimde bir hafta daha ölç ona göre bakalım insüline gerek var mı diyor, ama her seferinde de bir hafta daha ölç diyor parmaklarım delik deşik artık su içince parmağımdan birkaç delikten sızacak diye korkuyorum 😂😂😂 hayır 28 haftada yapıldı yükleme, 34 oldum nerdeyse her gün bi açlık bi tokluk ölçüyorum bana da yazık 🤣