2lokummannesiii Sizle aynıydım, gebelik öncesinde de açlığım 105-117 arası çıkıyordu, 120ye kadar gizli şeker deniyormuş. Gebelerde tabi olması gereken değer max 90-95 olmalıymış. 6.haftadan 28.haftaya kadar özel diyetisyenle ilerledim. Şekerim çok güzel düştü. Gebelikten önce bile 85i görmemiştim. Ama demir kesinlikle büyük etken. Çok düzenli kullanın, kendimi bildim bileli demir eksikliğim vardı, o bile üst sınıra ulaşmış artık kullanma dedi doktor. Doğumdan sonra da kan hacmim azalacağı için demirim aşırı fazla olacakmış, düzenli hacamat yaptır kan ver dengelensin dedi. 28de bıktım diyabetik beslenmekten, bıraktım, yine de yükselmiyor çok şükür. Bulantılarınız geçince biraz dikkat edin, yürüyüş yapın, sizinki de düzelir mutlaka 🤗 bu arada sık idrara çıkıyorsanız gece tuvalete kalktığınızda demir ilacını içmenizi öneririm. 1saat yemekten önce filan diyor ama asla etkili olmuyor hemen emilmiyor, en etkilisi gece