Heyzilandmercimek Hazırlıklar ne durumda neler aldınız neler alacaksınız hadi fikir ve önerilerde bulunalıımm 🧡
Hzzz Heyzilandmercimek daha hic birsey almadık kasım bası annesiyim…Her sey cok pahali daha var zamanımiz bakalim
Euain Heyzilandmercimek ben de tam tersi her şeyini aldım erkenden başlamıştım. 24+1 iz bebişimle. 30. Haftada başlıycam eşyalarını yıkayıp ütülemeye sonra da hastane çantamızı hazırlarım 😊
Elt60 Heyzilandmercimek Hamileligimi öğrendiğimizde Nisan Mayıs gibi büyük eşyaları almaya başlamıştık park yatak ve bebek arabası gibi. Geçen ay da kıyafetleri almaya başladım. Herşeyin fiyatı gün geçtikçe artıyor. Kasım başı gibi bekliyoruz nasipse doğumu.
Slnaycn Heyzilandmercimek Kasım başı olacak inşallah. 2. Oğlum olacak o yüzden abisinin her şeyi duruyor bir şey almadım 🤣 ağız mendili ve bı hastane çıkışı alacağım inşallah
Heyzilandmercimek Hzzz valla pahalılık konusunda haklısın ama gün geçtikçe dahada pahalanıyor diye yavaş yavaş almaya başladım birşeyler bende
Heyzilandmercimek Euain ouy maşallah 🥰 Rabbim sağlıcakla kavuştursun bizi bebelerimize 🌸 valla benim daha eksiklerim var bebek arabası, park yatak yeni doğan tulum zıbınları almıştım daha dün ateş ölçer ve şu vakumlu süt sağacağı mochiden sipariş ettim. Yavaş yavaş ilerliyorum bende 😅
hilalllhrm Bende Kasım sonu annesiyim ufak tefek kıyafetleri aldım ama büyük eşyalar daha alınmadı eylulde almayı düşünüyorum bende
Heyzilandmercimek hilalllhrm hayırlısıyla kavuşalım bebelerimize inşallah 😇 büyük eşyaları almak yine daha basit kategori açısından ama ufak detaylar teferruatlı oluyor
Heyzilandmercimek Elt60 malesef düne göre pahalı diyeceğimiz şeyler yarına göre ucuz kalıyor. Arkadaşımda hamile oda öğrendikten sonra erkenden başlamıştı almaya bütçesel olarak zorlanmamak için
aslanprenses_ Kasım ortası annesiyim. Bir kaç zıbın aldım indirimde buldum. Yurt dışına getirmem gerekiyordu park yatağını ondan park yatak mama sandalyesini aldım. Yoksa hiç bir şey almadım şahsi anca başlayacağım.
Heyzilandmercimek aslanprenses_ bende bebek arabası ve park yatagı alıp aradan çıkarmıştım sonra başladım detaylara kıyafet şampuan vs.
EbruBoluKaya Kasım ortası annesiyim bende. Kıyafetlerini bitirmek üzereyim, dolabını,sepet beşiğini aldım. Bebek arabası hediye gelecek. 1 ve 2 numara bebek bezi aldım, pamuk, göğüs pedi ,sabun tarzı ufak şeylerimiz kaldı şükür
Heyzilandmercimek EbruBoluKaya ohh pek birşey kalmamış maşallah Rabbim sağlıcakla kavuştursun bebelerimize 🥰
BirVeraAnnesi35 Heyzilandmercimek ikinci kızım olacağı için ilk kızımdan her şey var zaten oyüzden hiçbişey almıyorum şuan belki bi kaç zıbın hastane çıkışı falan ama gerisi her şey var zaten
Heyzilandmercimek BirVeraAnnesi35 aha dört ayak üstüne düşen bir bacım daha 🤪🤣 Rabbim sağlıcakla kavuştursun bebelerimize inşallah 💜 valla bende ne alırsam unisex almaya çalışıyorum sonradan kardeş falan olursa kullanabileyim diye 😇
Aylanursu Heyzilandmercimek Kıyafetlerini bebek arabasını anne yanı besigini falan aldım dolabı bı büyük beşiği kaldı kendim için 2 tane pijama takımı göğüs pedi pombası falan aldım bı kaç eksigim dışında bişey kalmadı benim kasım 1 ile 10 arası dedi doktorum bakalım ne zman gelicek oğluşum☺️
Heyzilandmercimek Aylanursu Aiy 🥰 benimde oğluşum olacak inşallah 😇 maşallah ne güzel çoğunluk bitmiş darısı bize 😅
Tugbakara Ben. Kasim annesiyim ama 3cocuk benim daha hic birsey almadim zaten besik felan almiycam sadece kiyafet alacagim ama hersey cok pahali guvendiginiz uygun site varmi
Heyzilandmercimek Tugbakara ohh ne güzel maşallah 🥰 uygun olarak en son lolonstan alışveriş yapmıştım zıbın falan almıştım gayet güzel çıktı bi bakabilirsiniz
Yagmurr8 Heyzilandmercimek Kasım başı olacak nasipse doğumum. Park beşik, bebek arabası, ana kucağı ,nevresim takımları, emzirme yastığı, ve 6 aya kadar olan kıyafetlerini aldım. Kendim için alt üst pijama takımı aldım, gecelikte alacağım kısacası ufaktan kendim için ve banyo ürünlerini artı olarak emzirme ürünlerini alacağım
Heyzilandmercimek Yagmurr8 bende 6 ay hatta 1 yaşa kadar üst başını almak istiyorum esasen ama o konuda kafamı karıştırıyolar bebeğin kilosu boyu nasıl olcak o kadar kıyafet alma diye. Ama insan almadan duramıyor herşey gün geçtikçe pahalanıyor bir de
Heyzilandmercimek Nrmrv aiy bende kasım sonu aralık başı annesiyim inşallah 🥰 yavaş yavaş almaya başladım ben, geçen ay bebek arabasını ve park yatağını almıştım anne yanı olan, şimdilerde de kıyafettir ateş ölçerdir vs. Onları aldım devam edicem yavaş yavaş
imeaeb Heyzilandmercimek Kasım sonu Aralık başı hayırlısıyla inşallah ben büyük şeyleri aradan çıkarmaya çalıştım malum zamlarla baş edemiyoruz yoksa bebek arabası beşik oto koltuk biberon hastane çıkışı hediyelik süsler vs.hazır odamız kaldı bir alınacak bir de diğer küçük eşyalarımız 🥰 bence en mantıklısı çok daha zamlanmadan almaya başlamak çünkü aldığımız kar kalıyor bu devirde
Heyzilandmercimek imeaeb Ayyynen öyle, bende kasım sonu aralık başı annesiyim, bugün üç olan yarın 5 oluyo yetiş yetişebilirsen 🤷🏻♀️ ben hediyelik kapı süsü vs en sona bırakmayı planladım hazır almışken öneri beklerim ne aldın nerden aldın 😇
Heyzilandmercimek Kumru_6694 bak be daha dün mochi sipariş ettim, çevremde kullanan arkadaşlarım mutlaka almamı önermişti aşırı kullanışlıymış. Hem mastit olmayı önlüyor hemde fazla sütü sağıp stoklayabiliormuşsun. Bana olmazsa olmazlardan biri dediler bende aldım bir incele sende canım
Euain _7044_ yoyko aldım ben ikisini de kullanamadım tabi henüz ama ikisini de kurdum ve çok beğendim👍
Heyzilandmercimek _7044_ ben bebek arabası olarak prego range pro aldım anne yanı park yatak olarakta yine prego alacaktım ama komşum elelenin park yatağını kullanıyor önermişti eleleden aldık onu da
Seh999 6.haftadan itibaren başlamıştım eşyalarını almaya 27.haftadayız şuan çok şükür hiçbir şeyi kalmadı alınacak her şeyi hazır.
Heyzilandmercimek Seh999 ohh maşallahhh 🥰 darısı bizlere inşallah, kaçar adet tulum takım aldınız? Ben yenidoğan için 5 takım 5 tulum aldım yeterli dediler sonraki ayları için kaçar adet aldınız
Heyzilandmercimek avacadolugiz prego alacaktım ama komşum elelenin anne yanı park yatağını kullanıyor ve gayette memnun önerisiyle elele aldım fiyat olarakta makul
Kukulikukuli12 Heyzilandmercimek 2.bbeeğim olacak. ✌️🤭 21+6 yız. İlk bebeğimde kız herşeyi 2.yi düşünerek almıştık şansımıza buda kız herşeyi miss gibi duruyor 🤓🤌 Sudocrem - kehribar - emzik - emzik zinciri - altın künye - bez ıslak mendil - 3 4 tane de kıyafet alışverişimiz var sadece 🤭🤣🥳🥳🥳🥳
Heyzilandmercimek Kukulikukuli12 evveeett bir dört ayak üstüne düşen bacım daha 🤪🤪🤣🤣 maşallahh Rabbim sağlıcakla kavuştursun bizi bebelerimize 🥰 bende unisex eşyalar almaya çalışıyorum kardeşi olursa onada kullanırım diye 😍