babymomy_ 4 temmuzda sezaryen doğum yaptım bi süredir girmiyodum uygulamaya çünkü daha yeni yeni kendime geliyorum hamileyken hiç doğum hikayesi okumadım çünkü etkilenirdim biliyorum allaha şükür bende bebeğimde sağsalim kurtulduk ama sezaryen çok zor sorduğunuz için söylüyorum bunu yoksa dediğim gibi bence doğumdan önce böyle şeyler okumak dinlemek iyi değil kişiden kişiye değişiyo sanırım bazılarına bakıyorum 2 günde ayağa kalktım falan diyo ben daha 10 gündür kendi başıma oturup kalkabiliyorum yatabiliyorum bebeğim yanımda yatardı mesela gündüzleri uyurduk o uyandığında onu kucaklamak için annemi çağırırdım çünkü önce beni kaldırması sonrada bebeği kucağıma vermesi gerek kendim almam imkansızdı ben çok zorlandım ilk doğumumdu ilerde ikinci olursa normal olmasını o kadar çok isterimki bu acıyı bi daha yaşamayı göze alamam bu arada biraz fazla ayakta kalsam dikiş yerlerim hala sızlıyo