babymomy_ bende agda acisina dayanamam ama dogumla kiyaslamak pek mantkli degil bu bnce 😂 sezryann agrisi acisiyla kiyaslamakta mantkli degil. Bir tutmayin onunla bunu bence. Fitratimiz uygun normal doguma. Kedilere kopeklere bakin kac tane doguruyorlar bir de ☺️ insan bilmedigi seyden dhaa cok korkarmis, tedirginligimiz bu yuzden. Akisina birakin ve stres yapmamaya calisin. Normal veya sezryan hc farketmez hangisi hayrli ise hakknzda o olsun 🌼