1melekannesi3858 baştan beri yatıyorum demişsiniz o yüzden sordum. Bana doktorum sadece wc ve yemek için kalıcaksın dedi 5 haftadır yatıyorum haftada 1 defa doktor kontrolüne çıkıyorum oda arabayla gidip geliyorum. Evin içinde ister istemez bi yeri toplıyım derken 10 - 15 dakika ayakta kaldığım oluyo onunda bi sakıncası yoktur inşallah