Herkese merhaba. 20 haftalık hamileyim ve artık eski kıyafetlerimi giyemiyorum. Tayt giymeyi de hiç sevmiyorum. Şöyle rahat elbiseler alıyım diyorum ama ya içini gösteriyor ya orasında burasında pencereler var. Ne biliyim kumaşları çok kötü terletecek gibi, penye olanlar çamaşır belli ediyor mesela. Çok ince askılı olanlara uygun sütyen bulamıyorum göğüslerim büyüdüğü için. Kısacası var mı ben şuradan aldım çok iyiydi dediğiniz elbiseler, önerilerinizi bekliyorum.