Zumrut canım hayırlı olsun rabbim sağlık versin insallah. Bende ilk öğrendiğimde 4+1 haftalıktı. Kasık agrılarından artık ölüyordum aynı regl sancısı gibiydi. Doktor bana yerleşme agrıları bunlar demişti. Çok dikkat etmen gerekiyor yukarıya uzanma ani hareketler yapma. Bu sancı 5. Haftadan 6. Haftaya geçerken bittti benim. Birde pembemsi kanamalar olmustu bende bu dönemde oda yerleşme kanamasıymış eğer bunlarla karşılaşırsan tedirgin olma. Biz çok erken ögrenenlerdeniz. Bu arada kalp atışını duymak içinde acele etme ben çok panik olmustum ama gerek yokmuş o kadar paniğe biz çok erken öğrendiğimiz için zaman biraz yavaş geçiyor bize 💝😇