Zumrut Merhaba bence hiç korkma ☺️ Ben hamileliğimi 5.hafta da öğrendim hiç bişeyim yoktu gayet normaldim. Ne göğüs şişkinliği ne başka bişey sadece kasık ağrım vardı biraz onuda adet olucam diye önemsemiyodum. Şimdi tam 8+5 oldum. Şu aralar göğüslerimde biraz ağrı ve dolgunluk var 🤗 Allah meleklerimizi korusun ve sağ salim kavuşmayı nasip etsin ❤️