Tugce-12 Kızlar dün akşam test yaptım kocaman bir nagitf gördüm bu sabah yine takip etmek istedim bugün çatlatma iğnemin 11.günü bu sabah ki testimi ekliyorum yorumlayabilir misiniz iğnenin etkisinde olabilir tabiki ama dün yaptığım testte hiç bişey yoktu böyle olupta negatif olan var mı tekrar
alyamm_33 Tugce-12 kan verin ben de çatlatma iğnesi yaptım geçen ay tutmadı yani inşallah sizinki tutar
eylulmihrasmom Tugce-12 ben de dayanamayıp 11.gün yapmıştım bundan daha silikti kan verdim 10du değerim kanla artış takip ettim🤭
Z_e_y_a_gul Tugce-12 ben çatlatma iğnesinin 16 günün de bundan biraz daha kuyu silik çizgi görmüştüm ilk 1 dadika için görülmüştü
Pamuk Tugce-12 Benimde yumurtlamanın 10. Günü yaptım negatifti.11.günü yaptım sizinki gibi değildi.Telefonla bile cekilmiyordu.Gittim kan verdim 9du beta🙃
Tugce-12 alyamm_33 İnşaAllah sizede bizede herkeslere güzel haberler nasip olsun sizde test ile takip etmiş miydiniz
Tugce-12 eylulmihrasmom gerçekten mi bana öyle güzel umut oldunuz ki gözlerim doldu şuan yazarken Allahım İnşaAllah sen bizide sevindir 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸🌸🌸
eylulmihrasmom Tugce-12 amiin inşallah sizinki de pozitiftir Rabbim hayırlı sağlıklı güzel bir hamilelik nasip etsin size 🥰🤲🏻
Z_e_y_a_gul Tugce-12 bilmem ama benim 23 âdet olmam gerekiyordu ben 18 de test yaptım pozitif çıktı ayın 2 sinde çatlatma iğnesi örülmüştum
Tugce-12 Pamuk İnşaAllah benimde sizin gibidir şuan daha çok heyecanlandım bende dün yani 10.gün yaptım gözle görülür şekilde negatifti bu sabah 11. Gün çok silik resimdeki gibi😊
myangelson Tugce-12 iğne gününü sayarak mi 11. Gün oluyor bugün? 14. Günü testi tekrarlayın. Ben 14. Günü silik pozitif gördüm 11. Gündü sanırım negatifti. Ama iğnenin ertesi gününden itibaren saymaya başladım.
Tugce-12 myangelson ben iğne gününden itibaren sayıyorum bugün 11. Günüm dün 10. Gündü ben hergün takip ettim test yaparak pozitiften 9 ve 10. Gün negatife döndü bu sabah umutsuz şekilde yaptım silik çizgi gördüm 👀
Tugce-12 Z_e_y_a_gul yani iğne gününü sayarsak 16 17 gün sonra pozitif görmüşsünüz benim daha 11. Günüm
Pamuk Tugce-12 Ayni benim yaşadığımı yaşamışsın.Bende 10.gun yaptığımda tüm umudum bitmişti.11.gun çıktı.
myangelson Tugce-12 bana doktorum iğne gününü değil ertesi günden saymaya baslayacaksin demişti . Benim doktorun dediğine göre senin şuan 10. Günün dün 9. Günün oluyor biraz daha sık dişini bakalım 3-4 gün sonra en garanti sonucu alırsın 😊