Kbraoguz Mavidunyamm bebişim doğdu çok şükür sağlığı yerinde sadece küvezde kalması gerekiyor kilosu 1310 gram boyu 40 cm dünyaya geldi inşallah 2 kilo olunca çıkartacağız küvezden. Sizlerden bol dua istiyorum Rabbim herkesin evladına yardım etsin korusun🤲🏻
Mutluemos Kbraoguz nasılsın iyisin inşaAllah şuan ne haldeysen Rabbim yar ve yardımcın olsun kardeşim Rabbim sana hayırlı bir kapı açsın inşaAllah
Mavidunyamm Kbraoguz haftan gayet iyi üzülme. İnşallah en kısa zamanda çıkar sağlıklı bir şekilde 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hzzz Kbraoguz merhabalar tatlış anne seni cok merak ettim inşallah her şey yolundadır sen ve bebegin iyisinizdir
Kbraoguz Hzzz merhaba canım 😊 çok şükür gayet iyiyiz Allahımın izniyle bebeğim hala hastanede ama çıkacak inşallah🥹♥️🤲🏻
Hzzz Kbraoguz cok mutlu oldum daha iyi olacaksiniz insallah bebegin cok cok guclu bunu unutma rabbim şifa versin 💕