Benimde 27 haftada suyum geldi ama doktor doktor bebeğimin suyu iyi diye bekletti beni antibiyotik tedavisine başladı ve ciğer geliştirici iğne yaptı 31 haftada doğum yaptım ben oda bebek plasentadan ayrılmıştı diye dizinde suyunuzda bir azalma yoksa doktor sizi gözlem altına alır belki enfeksiyon için ilerleyen haftaları bekler belki hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bebeğinize sağ Salim kavuşursunuz 🤲🏻🤲🏻