EmineTarik aa sen doğum çantasına mı koyacaksın neden mama alıyorsun ki bence almamalısın ilk doğumumda bebek emiyordu sütüm azdı sonra yoğun bakımda yattı bende kötüleştim o ara emzirmeme rağmen mama da aldırttılar bize ben çok uğraştım 5.5 ay anca emzirebildim şimdi mama vermeyi düşünmüyorum çok zorlanmadığım sürece olabildiğince emzirmeye çalış canım mama+anne sütü gidince çocuk mamaya yöneliyor çünkü ordan daha hızlı besleniyor emerken zorlanıyor