36+4 yim o sancıları 32 den beri çekiyorum nst de baya yüksek sancım çıkar çıkmaz ciğer iğnesi vuruldum çünkü 37. Haftaya kadar bu sancılar normal değil . Ayrıca 3 günde bir pruloton iğne kullanıyorum erken doğumu önlesin diye üstelik doktor sadece lavabo ihtiyacı için ayağa kalkmamı söyledi . Demem o ki doktora hemen gitmen çok iyi olmuş . İnşaAllah bir sorun yoktur 🤲🏻