Merhaba. Ben de 10+3 teyim. Bu zamana kadar hafif bulantılar ve halsizlik göz kararmaları yaşadım. Her hafta farklı bir şey oldu. Bu hafta kendimi çok enerjik hissediyorum. Göğüs hassasiyeti azaldı. Bazen korkuyorum bebeğe bir şey olmuş mudur büyüyor mudur diye.. Sizlerde de böyle vesveseler oluyor mu :(