e_blue_sky_a nediyosunuz hanımefendi şizofren ettiniz sanki beni ben teşhis koymuyorum ben zaten doktor kontrollerime giden insanım normal dongum benim hiç sasmazdi 3 sene öncesine kadar 28 günde bir olurdum ve değişmezdi bu kademeli gecikmeler artınca doktor kontrolü ile zaten ben tarlusal kullanmaya başladım. Vücut bir döngüye alışık o döngünün dışına çıkınca ister istemez huzursuzluk ve rahatsızlık hissedersiniz ve ihtiyaç duyarsınız doğum kontrol hapı da kullaniyordum bunun için ayrıca düzene girsin diye ama girmedi hatta rahmin biraz kazinmasini bile önerdi doktorum bana ama ben kabul etmedim. Siz bence doktor gibisiniz kesin katı 25 den erken 35 den geç diye bilimsel tanı koyuyorsunuz herkesin kendine has yapısı vardır. Bende yaşadığım süreci biliyorum bebek calismasi yapmıyodum hala Yasmini kullanmaya devam ediyordum bu sebepten ötürü de hamile kalabileceğimi zaten düşünmüyordum olacağı varsa demekki oluyormuş kim çocuğuna bile bile zarar vermek ister. Ben bide öyle her doktora giden biri değilim ilk hamileligimde bile tüm hastanelerin doktorlarını tek tek gezdim hatırlamıyorum kaçıncı doktorda karar verdim siz bana böyle bir hayaliniz varmı diye yargı dagitamazsiniz. Herkes gibi söylemeniz gerekeni söyleyin yada bilip bilmeden fikir beyanında bulunmayın ayrıca yarın test yapayım dememdeki sebep güvensizlik değil zaten kabak gibi bebeği görmüşüm ordaki arkadaşla aramızda esprilestik okadar bu kadar açıklamayada gerek yokta yani yine aydınlatayım ben sizi