Bugün hastaneye gitme şansım oldu çok şükür yaklaşık 3 gün önce test yaprağımda idrar testim çok çok silik çıktı bugün sabah testi tekrarladım ilk idrarla ve testim yine silik çıktı yani kıpkırmızı bir pozitif sonuç görmedim lakin bugün hastaneye gittiğimde doktoruma testlerimin silik çıktığını kimyasal gebelik geçiriyor olabilirmiyim bir sorun var gibi hissediyorum adetimin üstünden 15 gün geçti artık netleşmesi gerekmez mi diye anlattım muayne oldum ve tam 12 haftalık hamile çıktım kalp atışını duydum ve şok geçirdim doktorum testlerinde bir sıkıntı vardır normalde bu haftada silik görmen mümkün değil dedi ve ben kaç günlerdir 20lik diş ağrısı çekiyorum mecbur ilaç kullanmak zorunda kaldım günlerce test yaptım pozitif göremedim diye tarlusal bile içtim şuan hepsinin vicdan azabini çekiyorum bir sorun gözükmüyor dedi ama bunun ilerisini bilmiyorum hadi hepsini geçtim test konusunda böyle bişey yaşayan varmı gec öğrenip ilaç kullanan sorun yaşayan?