Duyguvv Beriliko yok girmedim hamileliğim boyunca 4-5 kere ultrasona girmiştim 8 yıl önceydi çok bilinçli değildim
Bilgeferhat Duyguvv ay iyi bari ya düşünsene son ana kadar kız kız sen ona göre hazırlan erkek çıksın öyle çok varmış tabi de inşallah bizim kesindir 😄
Bilgeferhat Alyamm canım ben bu doktora ilk defa gittim normalde nevvar Salih’e gidiyordum orda yapılmadığı için Buca kadın Doğuma git dedi orda yaptır bende gittim gitmez olaydım şimdi özel hastane araştırıyorum pazartesi gidicem
Alyamm Bilgeferhat doğrudur doktorunuzu bulmanız gerekiyor bazı doktorlar malesef sizin anlattığınız gibi
Bilgeferhat Bo25 aynen çok sinir oldum zaten benden önce giren kadını muayene etmemiş bile idrar tahliliyle gönderiyordu kadın muayene etmiceniz mi dedi etti ve kisti varmış o verdiğin ilacı at dedi yani yanlış ilaç vericekti
Elifasaf Bende 13+3 gittim ikili test yapıldı birde cinsiyet olarak kız görüyorum dedi çıkıntı yok dedi bir oğlum var birde hep bir kızım olmasinı istiyorum sizce degisirmi
Duyguvv Esra_annee belirtim yok bulantı kusma hiç yaşamadım rahat bi hamilelik geçiyorum hem oğlumda hemde bunda