Bestegeren naneliseker_ oluyor ara ara hiç takılacak bi durum yok evet 35.haftada bırakcam inşallah ☺️
Hilalgurce Bestegeren bana bir Dr 34 dedi başka Dr doğumdan iki gün önce dedi..önemliymiş 34 de kayıplar olabiliyormuş bende geç bıraktıran yaltircam ameliyati
Hilalgurce naneliseker_ bende hep kolumdan yaptırdım son iki yerde şişlik ağrı beze oldu sanırım göbek yada bacağa gececegim