naneliseker_
Yapıyor canım. Bende kullanıyorum. Yalnız bende şöyle bir durum oldu. Göbeğimin sağ tarafına yaptığımda acıdı hep. Ama sol tarafta hiç acı hissetmedim. O yüzden hep soldan yapıyorum. Yaptıktan sonra parmağımla üzerine biraz bastırıp dairesel şekilde masaj yapıyorum beze olmasın diye. Doktor koldan yada bacaktan da yapabilirsin ama em rahatı ve acısız olanı göbektir demişti bana.