Slnaycn baby2222baby teşekkür ederim 😌 öyle tabiki ilk oglumuzun da adını eşimle ben kararlaştırdık sadece merak ediyorum buradaki arkadaşların fikirlerini de o yüzden böyle bir post açtım 🤩
Annesii23 Slnaycn kuzeyler genelde adı gibi soğuk ve inatçı oluyolar bende bu sebeple Güney koymak istiyorum belki tam tersi olur hem bu isim daha sıcak geliyo 🙂
Sehermahsum7321 AsyA_34 hiç öyle değil bacım yetiştirme tarzı bnm gibi oğluyla ilgilenen yok ama çocuğun kanında hiperaktiflik varsa ne yaparsan yap vazgeçmez huyundan üstüne gitsen daha da berbat oluyor