İsimle alakası olduğunu düşünmüyorum ben.Ozaman bütün aynı isimliller aynı olması lazımdı.Benimde oğlum olacak bir kaç isim var aklımda etrafa söylediğim zaman hep bir beğenmeme hep bir yorum.iyi de kime ne.Ben doguruyorum ismine karar veriyorum.Sizde dogurun istediğiniz adı koyarsınız diyorum.,ben ve esim beğendiysek bitmistir.Cevremdeki Sacma sapan isim onerilerinden çok sıkıldım.niye herkes yeni gelecek olan bebege isim arayışına girisiyor annesi babası var bu çocuğun isimsiz kalacak hali de yok :) Millet şaka gibi ya.Kuzey bence güzel isim.kimseyi dinlemeyin gönlünüze yatanı koyun etrafa da kulak tikayin.