Hafizeipek doktor a gitmeden bir gece öncesi çok şiddetli kasık agrım vardı ben sabaha randevum var diye dayandım ertesi günde devam edince doktorum nst istedi iki dakika da bir nst de de agrım cıktı doktorum hemen yatışımı verdi bi gece ciğer geliştirici iğneler yapti ilaçlarla serumlarla agriyi azaltti ama yine de ara ara sancilarim oluyor bugün baya şiddetlendi